14 May 2015

Your bum will thank you... The 30 days squats Challenge!

Summer is coming and we all know what that means. Beach season is right around the corner! You strart dreaming about white sandy beaches and turquoise blue ocean but you wake up and you realize that your bum is feeling a little bit down. Yeah it needs to have a happier and healthier look and we all know what that means, it needs to come up. Solution for that? The 30 days squat challenge!

Girls, I decided to embrace this challenge, and it might seem tough (ok, it is!!), but you will see that your bum will start looking better and better.

Do you want to join? It seems harder than it is, believe me. But everybody knows: that... No pain, no gain. Tell me about your experience. I am loving mine!

- - - - - - - - - - - - 

O Verão está a chegar e todas sabemos o que isso significa. A temporada da praia está mesmo à porta! Com isso em mente é certo que começamos a sonhar com areais brancos e extensos e com um oceano de água cristalina. Problema? Acordamos e olhamos para o nosso belo rabiosque e vemos o quanto ele anda em baixo! Coitado; anda triste! Como é que podemos dar um ar feliz ao nosso rabiosque a tempo de espalhar o seu charme nas praias? 30 dias do Desafio de Agachamentos!

Meninas eu há comecei e já noto melhoras. É difícil? Não, mas o difícil é manter o compromisso e não falhar um dia. E acreditem, depois deste desafio, vocês vão ver que o vosso rabiosque vai ficar com um ar bem mais contente.

Quem alinha? Parece mais difícil do que é, acreditem. Contem-me tudo sobre a vossa experiência. Eu estou a adorar a minha!






2 comments:

  1. I Have heard of people doing this and they say it great for the bum and legs not sure I would be able to keep up with it

    ReplyDelete
  2. You should try. It sound worse than it is. Believe I am doing it. ;)

    Filipa xx

    ReplyDelete