18 May 2015

Special gift for my favorite fashionistas!

The time has come to give a special gift to all the fashionistas out there. I want to thank you all for the support and care that you've showed me since I decided to take this challenge and create my fashion blog. Therefore girls, this is for you!

I wanted to thank you in a special way, so I have a discount voucher from Aliya. J. Boutique for you. So my dear fashionistas this is the chance that you have to get that special trendy item from this amazing boutique in London. Now you are wondering:"Ok, that sounds great, but I don't live in London." No problem this 20% discount voucher code can be used, um till the 30th of June 2015 (on full time items), at the online shop or in the shop.

So what are you waiting for? Look no further, visit Aliya J. Boutique and I promise that you will find, that special item that will give you, a trendier look.

- - - - - - - - - - - 

Meninas chegou a hora de vos dar um presente especial. Quero agradecer a todas pelo apoio e carinho que me demonstraram desde o momento em que eu decidi embarcar nesta minha aventura de criar um blog de moda. Por isso e por muito mais, esta prenda é para vocês.

Como prendinha tenho para vos oferecer um"voucher" de desconto da Aliya. J. Boutique. Então minhas meninas esta é a vossa hipótese para vocês encherem os vossos armários de coisas "super fashion". E agora pensam vocês: Pois, pois vale-me de muito um desconto para uma loja em Londres!" Calma, este voucher de 20% desconto, pode ser usado, na loja online e na boutique, até ao dia 30 de Junho de 2015. Melhor não?!

Então, o que estão à espera? Não vale a pena procurar mais, visitem Aliya J. Boutique e acreditem que vão encontrar lá algo que vos vai tornar ainda mais "trendy."



No comments:

Post a Comment