20 May 2015

Fashion News...Balmain and H&M!

In the past Alexander Wang, Isabel Marant, Maison Martin Margiela and Versace collaborated with H&M in the creation of some great collections.This time the choice fell to House of Balmain, and I can't wait for it.

With the hastag #HMBalmaination, the two brands announced to the world their future collaboration. Everyone got excited to know that the high fashion House of Balmain and the low cost fashion brand H&M were going to launch a collection together. Olivier Rousteing, Balmain’s creative director said “The collaboration felt extremely natural to me: H&M is a brand that everybody connects to. It calls for unity, and I am all for it.”

House of Balmain is known for its unique style, sometimes opulent and direct, sensual and sexy, and therefore the collaboration with a brand such as H&M that markets globally has everything to be a winer.

The collection will be available from November 5, in around 250 stores worldwide and online featuring clothing and accessories for both women and men. 

Looking forward to see this collection!

 - - - - - - - - - - - -

No passado Alexander Wang, Isabel Marant, Maison Martin Margiela e Versace colaboraram com a H&M na criação de diversas colecções! Desta vez a escolha recaiu na Casa Balmain.

De uma forma bastante moderna, foi com o "hastag" #HMBalmaination que as duas marcas anunciaram ao mundo a sua colaboração. O mundo da moda foi surpreendido ao saber que uma casa de alta costura como a Casa Balmain e uma das marcas mais conhecidas de roupa a preços acessíveis, iriam criar uma colecção exclusiva e acessível para todas nós. Olivier Rousteing, director criativo da Balmain disse: "A colaboração pareceu-me bastante natural. A H&M é uma marca com que todo mundo se identifica. Ela apela à unidade, e eu sou sempre defensor disso ".

A Casa Balmain é conhecida pelo seu estilo único, às vezes opulento e directo, sensual e sexy, e portanto, a colaboração com uma marca como a H & M, é o que se pode chamar de uma colecção privilegiada.

A colecção estará disponível a partir do dia 05 de novembro, em cerca de 250 lojas por todo o mundo e online, e contará com roupas e acessórios para homens e mulheres.

Estou ansiosa para ver esta colecção.



1 comment:

  1. Estou ansiosa por esta colecção! As minhas expectativas estão altíssimas!

    Visita e segue o meu blog, já estou a seguir o teu!
    Beijinhos
    http://aengenheiradamoda.blogspot.pt/

    ReplyDelete