17 April 2015

New Me & Me necklace collection by Louis Vuitton!

Here we have a nice and fancy way to teach our children the ABC. You just have to buy the letters of the Louis Vuitton new necklace collection. Curious?

Louis Vuitton has launched a new necklace collection called "Me & Me". This collection is made of 26 gold letters of the alphabet. Each one is art déco inspired and each letter is engraved with the discreet LV hallmark. 


This collection is already available in store at the price of £270. This is definitely a so called ideal, easy-to-match gift. 

Honestly one of my favorite jewelry collection of Louis Vuitton. I loved the design and idea of this collection, and what about you?


- - - - - - - - - - - 

Querem começar a ensinar aos vossos filhos o abecedário? Pois a marca Louis Vuitton pode-vos dar uma ajuda. Curiosas?

A Louis Vuitton lançou uma nova coleção de colares intitulada "Me & Me". Este coleção é composta por 26 letras do alfabeto em ouro.  O design de cada uma destas letras é de inspiração art déco e tem, como não seria de esperar, o monograma da marca LV gravado de uma forma muito discreta.

Esta colecção já está disponível nas lojas pelo valor de 435€. Esta colecção é ideal para presentearmos a nossa cara metade ou até mesmo as nossas mães, dado que o Dia da Mãe está ai quase à porta.

Sinceramente adorei o design e o conceito desta colecção e vocês?










No comments:

Post a Comment