21 April 2015

I wish... This ice cream clutch!

The temperature is rising, days are getting longer and what do you normally want to eat on these lovely sunny days? A delicious ice cream.

That's why House of Holland designed this gorgeous ice cream metallic brass clutch, so that you can enjoy this season parties with style. Isn't it amazing? I would love to have one in my collection, because it has a very cool and unique shape and also because that’s shape just reminds me of one of the most divine foods in the world... Ice cream.

What about you, would you like this ice cream?

- - - - - - - - - - -

As temperaturas estão a subir, os dias estão cada vez mais longos, e o que nos dá vontade mais vontade desfrutar nestes dias solarengos? Um bom gelado.

É por isso que "House of Holland" desenhou esta clutch dourada em forma de gelado, de forma a podermos desfrutar das festas de verão com muito estilo. Fantástico, não? Eu confesso que não me importava nada que uma destas viesse completar a minha coleção de carteiras de Verão, dado a ter uma forma super original e claro porque me fazer lembrar uma das comidas mais divinais do Verão... O gelado.


E vocês querem ou não um gelado destes?




house of Holland


Images by Net-a-Porter


No comments:

Post a Comment