25 March 2015

Healthy Life #1 - My favorite green juice!

Today I am going to talk about healthy and fresh food to get you ready for Spring. There are lots of websites that talk about these two words that became a trend for the past years, and unlike fashion trends this trend of healthy eating is here to last and last. Thank God !

I want to share with you one of my favorite green juices. I have read a lot about this and instead of following one of the thousand of recipe that you can find online, I decided to create my own green juice recipe. I normally drink it in the morning and it's perfect to give my body that special kick for the whole day.

So hope you like my green juice recipe.

- - - - - - - - - - - -

Hoje venho-vos falar de alimentação saudável e bem fresquinha para a nova estação que está prestes a começar. São muitos os sites que falam sobre estas duas palavras que se tornaram uma tendência nos últimos anos, e ao contrário das tendências da moda esta tendência de ter alimentação saudável está aqui para durar e durar. Graças a Deus :)

Quero partilhar aqui um dos meus sumos verdes favoritos. Quando decidi aderir à moda dos míticos sumos verdes, li bastante e pesquisei como poderia fazer um bom sumo. Foi então que criei o meu próprio sumo bem fresquinho. Eu bebo o meu de manhã ao acordar, para dar ao meu corpo aquele belo despertar para um dia de trabalho.

O que importa é comer e beber saudável. Aqui fica a receita do meu sumo verde.





No comments:

Post a Comment