26 January 2015

Timeless chic and elegant colours: Camel and black!

Today's post is about one of my favorite colour combinations: Camel and black.

For me these colours are always chic, elegant and trendy. The best part of this colour palette? They are not an exclusive of one particular season...You can use it all year long. And of course this is one of the things that we girls just simply love. If you are one of those that want to be trendy, but not a fashion addict, just have some clothes or accessories with this colour palette and you would always look chic and trendy.

Here are some inspiring pictures for you. You can still use the sales season to get that special long camel coat or invest in that special black handbag. Lucky me I already got it :)

- - - - - - - - - - -

O post de hoje é sobre uma das minhas combinações de cores preferidas: Camel e preto.

Para mim estas cores são sinónimo de elegância e ser "trendy". Melhor parte desta paleta de cores? Ela não é exclusiva de uma estação do ano...Podemos usá-las durante todo o ano e óbvio que isso é uma das coisas que nós meninas, adoramos. Se vocês são do género que não gostam de ser vitimas das tendências da moda, mas gostam de se manter actuais e modernas, então aconselho-vos a acrescentarem algumas peças nestes tons ao vosso armário.

Aqui ficam algumas imagens inspiradoras para vocês. Meninas toca a aproveitar os saldos, ainda dá para encontrarem aquele casaco especial em tom camel ou então aproveitar para comprar uma carteira preta de melhor qualidade por uma preço bem mais razoável. Sorte minha, já consegui arranjar para mim:)
























No comments:

Post a Comment