16 January 2015

Signature perfume, a must for every woman!

Every woman should have her signature perfume!

It's a perfume that people can automatically associate it to you. A perfume that is like an extension of your own signature. The scents of a perfume can really create an impact as much as a fine handbag or even a dazzling sparkling jewelry piece.

These so called perfumes are like your reference and your mark in the world. So if you want to leave a trail that everyone remembers, you should go for scents that can really mirror your personality.

I have my own signature perfume, J'adore Perfume by Dior. This was a perfume that I decided to wear on my wedding day and since then I have tried other perfumes, but J'adore has always been my favorite. I recently purchased one of this amazing gold liquid for myself and therefore... I am back to my signature perfume.

My advice to you is: go to a perfume shop and try several perfumes in till you can identify yourself with one and then get it!

Use your perfume as a statement of what you want to show the world.

- - - - - - - - - - - - 

Toda a mulher deve ter seu perfume de assinatura.

Deve ser um perfume que quando alguém o cheira associa automaticamente a vocês. Um perfume deve ser como uma extensão da vossa própria assinatura. Os aromas de um perfume podem realmente criar um impacto, tanto quanto uma boa carteira ou até mesmo uma deslumbrante peça de joalharia.

Os perfumes de assinatura são como a vossa referência e marca, no mundo. Então, se querem deixar um rasto, que todos se deverão lembrar, devem então escolher perfumes espelhem a vossa personalidade.

Eu tenho meu próprio perfume assinatura, J'adore Perfume da Dior. Este foi um perfume que eu decidi usar no dia do meu casamento e desde então tenho tentado outros perfumes, mas J'adore sempre foi o meu favorito. Recentemente comprei um destes liquidos maravilhosos para mim e... estou de volta ao meu perfume de assinatura.

Um conselho: Vão a uma perfumaria, testem perfumes até encontrarem um com o qual se identifiquem. Usem  o vosso perfume como uma declaração daquilo que vocês querem dizer ao mundo.





No comments:

Post a Comment