14 January 2015

Resolutions for 2015!

I had the chance to go back to Portugal to visit my family and friends during Christmas and New Year and it felt great :)

I visited the places that I love in my country, played with my lovely dog, had an amazing dinner with most of my friends, visited my whole family  (and this was the best part of it), and of course eat the traditional portuguese food and sweats. That (believe me), is amazing! Why do I like food so
much? :(

After that week I decided to go, alone, with my hubby to Venice, to celebrate his birthday. That means visiting a great, romantic city and also enjoying that lovely italian food.

So if we put all of that together, what do we get:

Christmas Eve Dinner + Christmas lunch + Christmas dinner + tapas dinner with friends +  trying new hot restaurants in my city + New Years Eve Dinner + amazing italian food for 4 days
=
+2.5kg

Resolutions: 

Getting back to eat healthy food + drink 1.5 l of water (at least try to do it) + making the gym my second home.
This is going to be hard work :)

- - - - - - - - - - -

Mais uma vez, tive a oportunidade de voltar a Portugal para visitar família e amigos entre o Natal e a Passagem de Ano... e soube tão bem :)

Numa semana, tive a oportunidade de visitar os lugares que eu adoro no meu país, matar saudades da minha cadela, ter um jantar top com a maioria dos meus amigos, visitar toda a minha família (mimo da família sabe mesmo bem) e claro que comer a comida tradicional portuguesa e doces. Que acreditem são para lá de divinais.

Como se isto tudo não bastasse, decidi ir só com o meu marido para Veneza, para comemorar o seu aniversário. Isso significa ter a chance de visitar uma cidade maravilhosa conhecida pelo seu romantismo e deliciar-me também com as iguarias gastronómicas locais. Bolas porque raio sou tão gulosa e bom garfo....

Então vamos lá fazer o balanço das férias:

Ceia de Natal + Almoço de Natal + Jantar de Natal + Jantar de tapas com amigos + Experimentar novos locais top da minha cidade + Jantar da Passagem de Ano + Comida italiana por 4 dias
=
+ 2,5 kg

Resolução:

Voltar à comida saudável + Beber 1.5 l de água por dia (pelo menos tentar) e fazer do meu ginásio a minha segunda casa.
Vai ser bonito, vai, vai.



No comments:

Post a Comment