23 January 2015

I want a... Puzlook!

I love to look around for the coolest and funniest new gadgets out there. It may seem a little bit weird that a girl like me likes looking for gadgets but I confess that this is one of my sins... I am bit of a geek and I think that gadgets don't have to necessary be associated with... Boring. But do you know what? Geek or not what really matters is that I found one of the coolest gadget ever; called Puzlook, (http://puzlook.com/).

Puzlook is a case for your iphone 5/5s. The particularity of this case is that comes with several lenses, that you can use to take really funny and better pictures. It's very easy and intuitive to use. You move the lens like a puzzle, just by rotating the different lenses into the position to capture unique photographic images. Puzlook was designed based on portability, convenience, complicity and fun. It is available in varied colours, such as white, black, pink and silver... There are no excuses for both men and women!

I am so in love with this case! And what about you? Do you like it too? Why don't you try to get one for Valentine´s day? I think that this case is a very original and unique valentine´s gift. Imagine using this for your Instagram... it would be a blast.

 - - - - - - - - - - 

Eu confesso que sempre fui adepta de gadgets que realmente podem tornar a nossa vida mais divertida. Isto até pode soar um pouco estranho, mas eu admito o meu pecado...sou um pouco "geek" e acho mesmo que os gadgets não tem que ser coisas exclusivas do sexo masculino e ao mesmo tempo..."Boring". Mas sabem que mais "geek" ou não o que interessa é que encontrei um gadget espectacular de seu nome, Puzlook, (http://puzlook.com/).

Puzlook é uma capa para iphone 5 / 5s. A particularidade desta capa reside no facto de ter com ela vários tipos de lentes, o que faz com que as nossas fotos se tornem ainda mais fabulásticas. O uso da mesma é bastante fácil, dado que só se tem de jogar com as lentes, como se de um puzzle se tratasse. A Puzlook foi concebida tendo como premissa o facto de ser fácil de transportar, única e divertida. A parte boa é que está disponivel em várias cores tais como branco, preto, rosa e prateado...Como tal minhas amigas e amigos, ambos podem usar.

Estou tão apaixonada por esta capa ... E vocês que acham? Digam lá que esta capa não seria perfeita como presente para o Dia dos Namorados, que está quase aí à porta? Imaginem usá-la para as vossas fotos no Instagram...seria no mínimo um máximo.


 







No comments:

Post a Comment