12 September 2014

This Winter is all about being stylish and comfortable while walking!

Oxford, mocassins, slippers... this Winter is all about being stylish and comfortable at the same time. I have to admit that this is one of the trends that I am definitely going to embrace. The great thing is that I already have several pairs in different colours in my wardrobe....and believe me that I am definitely going to be used them a lot.

For me, here in London, where I have to walk much of the time, this is a way to be comfortable and still be stylish at the same time. 

Here are some inspiring images of  this Winter trend.

 - - - - - - - - - - - - -

Oxford, mocassins, slippers... este Inverno é tudo sobre estar elegante e confortável ao mesmo tempo. Tenho que admitir que esta é uma daquelas tendências que eu definitivamente vou aderir. A parte boa é que já tenho alguns pares em várias cores..... e acreditem que vou-lhes dar bastante uso. 

Para mim, aqui em Londres, onde eu tenho que andar a maior parte do tempo a pé, esta é uma maneira de me sentir confortável e ainda elegante ao mesmo tempo. 


Aqui estão algumas imagens inspiradoras desta tendência de Inverno.














No comments:

Post a Comment