24 July 2014

Totally get it! I am not fat and I will win this battle against my trousers size!

Sorry I have been a little out, but this week has been full of work and I didn't have much time to give you the attention that you deserve. Pardon me for that, please! Yes? No?

Hope so, and to redeem myself I'm bringing you this funny video about a girl that normally wears size 38 (EU)/10 (UK)/8(US), but as you will have the chance to see on the movie, she is not convinced of that fact, that's why she insists on getting herself into a pair of, 34 (EU)/ 6(UK)/ 4 (US), trousers.

I can totally understand her battle to get into those trousers, been there, done that. Ok, not so extreme I have to say, but everyone has experienced that, at least once.

Enjoy this video and take a minute to think and at the end of the video, you will think for yourself...: "Yep, I totally understand this!"

 - - - - - - - - - - - - - 

Desculpem ter-me baldado um pouco, mas esta semana tem sido um pouco complicada em termos de trabalho, como tal não vos tenho dado a atenção que merecem. Estou desculpada?? Não? Sim?? 

Espero que sim, e para me redimir deixo-vos aqui um video hilariante de uma rapariga que normalmente veste o 38, mas como vocês vão poder ver no filme, ela não está bem convencida disso e como tal insiste em tentar, literalmente meter-se dentro de um par de calças tamanho 34.

Admito que percebo o desespero desta rapariga, não de uma forma tão dramática, também mau era, mas vá lá, quem é que nunca passou por isto, pelo menos uma vez? 

Vejam o filme do desespero feminino e no final digam lá senão pensaram o seguinte:: " Yep, como eu a entendo na perfeição!"






No comments:

Post a Comment