23 June 2014

I wish....this summer dress by Dolce & Gabbana!

It's official. Summer is here! 

I don't know about you, but I love Summer.  It´s a season that inspires me because everybody goes on vacations, everybody has a nice tan and everybody looks happier. In Summer I like to wear very bright colours with seasonal motives and one the best patterns are flowers. That´s why I´m showing you one of my favourite flower patterned dresses for this season by Dolce & Gabbana. It´s a fact that this adorable dress is a little bit on the expensive side, but you can find affordable dresses with this pattern that can help you keep up with this trend.

This patterns has been a trend for a while and this season is not an exception. 

So go ahead and make good use of flowery patterns!

- - - - - - - - - - 

É oficial. Chegou o Verão! 

Eu adoro o Verão. É uma estação que realmente me deixa inspirada, porque quase todas as pessoas vão de férias, todas as pessoas andam bronzeadas e até têm um ar mais feliz. Durante o Verão eu gosto de usar cores fortes com padrões que me fazem lembrar o mesmo, e um desses padrões são flores. É por isso que hoje vos trago este vestido com um dos meus padrões favoritos....o vestido da Dolce & Gabbana. 

Este vestido é um bocadinho caro, mas no entanto conseguem facilmente arranjar vestidos com este padrão e bem mais económicos que podem ajudar-vos a seguir esta tendência.

Por isso usem e abusem deste padrão de flores!

No comments:

Post a Comment