1 May 2014

It´s spring so lets use flowers!

It's Spring, the sun is shinning and I don't know about you, but I love to use flower prints in my clothes. It seems like I have just ran through fields of flowers and that they just jumped into my clothes. It really gives me the sensation of something light and fresh.

I have made a small selection of several clothes of this trend that I absolutely love. Hope you like them too and lets enjoy Spring:)

- - - - - - - - - - 

É primavera, o sol finalmente brilha! Eu não sei quanto a vocês, mas eu adoro usar roupas com padrões de flores, nesta altura. A mim dá-me sempre a sensação que acabei de correr por campos cheios de flores e que as mesmas saltaram para a minhas roupas. A sensação que me dá é de leveza e frescura.

Fiz uma selecção de algumas roupas com esta tendência que eu adoro. Espero que também gostem e aproveitem esta primavera maravilhosa:)

1- Next- £16; 2- Accessorize- £19; 3- Dolce Gabbana- £265; 4- Zara- £59.99; 5- Moschino- £390; 
6- Red Valentino- £270; 7- Just Cavalli- £450; 8- Blanco- £50; 9- Aldo- £30

No comments:

Post a Comment