28 May 2014

How do I pronounce this???

How do I pronounce this? I can´t say this brands name?

Have you ever struggled to pronounce brand names correctly? 

Well, we all do! Sometimes they can be quite tricky and hard to pronounce and that´s why I came up with this post to help us out!

Monday, while I was enjoying a rainy bank holiday in the comfort of my sofa, and between my movies choices and a cup of tea, I took some time to read up on my fashion magazines. When I saw this article about how to pronounce the biggest world fashion brands name, I just thought that I had to post it on my blog and here it is :)

Hope you have the same fun that I had with this and enjoy a break while you learn more about fashion brand names.
 - - - - - - - - - - - 
Como é que eu digo isto? Mas afinal qual é o nome desta marca?

Já alguma vez tiveram problemas em como dizer da forma correta determinada marca de moda?

Eu vou ser sincera, eu cá já tive. Existem marcas que podem ser esquisitinhas q.b. no momento em que temos que as pronunciar. E para vos ajudar nisso, estou cá eu.

Segunda, enquanto estava a disfrutar de um feriado chuvoso e enquanto bebia o meu chá e escolhia o filme que ia ver a seguir, decidi atualizar-me nas revistas de moda. E foi aí que eu vi um artigo top. Como pronunciar de forma correta as maiores marcas mundiais do mundo da moda. Pensamento do momento…Eu tenho que colocar isto no blog. Por isso aqui fica.

Espero que vocês se divirtam tanto como eu. Disfrutem de uma pausa, enquanto aprendem um pouco mais sobre as marcas de moda.





No comments:

Post a Comment