29 May 2014

3 Years and counting !

Yesterday was my three year wedding aniversary.

I had (queue Dirty Dancing...) the time of my life. I cried, I laughed and I danced so much... it was a day to remember.

Many things have changed since that day! I moved abroad, I started a new job and of course a new life in the UK... and it has been a blast.

This is the day when we really feel like a princess and it's all about sharing this perfect moment with the people that we love. Here are some pictures of that very special day.

- - - - - - - - - - 

Ontem foi o meu terceiro aniversário de casamento.

Como diz a música do filme "Dirty Dancing"... eu tive o momento da minha vida. Eu chorei, eu ri-me, eu dancei... foi sem dúvida um dia a recordar.

Desde esse dia muita coisa mudou na minha vida! Eu mudei de pais, mudei de emprego e claro comecei toda uma nova vida aqui no Reino Unido... e tem sido top.

Este é aquele dia em que nos sentimos umas princesas e é apenas e só o gozo de aproveitarmos esta dia perfeito junto das pessoas que nos são queridas. Aqui ficam umas imagens deste meu dia especial.






No comments:

Post a Comment