19 March 2014

My Look for... walking around London! #1

I don´t know about you, but walking a whole day in high heels is definitely not for me.

Ok, it can make you even more elegant, but walking in heals a whole day... my feet end up complaining a lot! I tend to choose something like flat shoes if I know that I am going to spend the day walking about.

This is the kind of look that I wear for a nice sunny day in London. I am a fan of pale pink and I think that accessories like scarfs, can give your look something extra. Don´t you think?

- - - - - - - - - - 

Eu não sei quanto a vocês mas passar um dia todo a andar em saltos altos, não é para mim.

Ok, já sei uma mulher de saltos altos é sem dúvida mais elegante, mas andar um dia todo a pé simplesmente faz com que os meus pés passem o dia seguinte a queixarem-se. Como tal o melhor calçado para um look clássico para uma caminhada numa cidade são, sabrinas.

Este foi o meu look para um dia solarengo em Londres. Eu sou completamente fã de cor-de-rosa pálido e acredito que às vezes basta um acessório, como por exemplo um lenço para dar aquele toque especial a um look. E vocês que acham?








No comments:

Post a Comment