23 February 2014

Why is this music inspiring me?

Hello, how is your weekend going?

Unfortunately the weekend is almost over and tomorrow we all get back to work. But I confess, seeing all the things that are going to happen next week in the fashion world, makes me feel so excited about all the things that I can talk about in my blog.

I am working on my post for tomorrow and the music that is inspiring me is this one, any guesses why?

See you tomorrow or should I say: À demain ;)))

- - - - - - - - - - 

Olá a todos, que tal está a correr o vosso fim-de-semana?

Infelizmente está quase no fim e amanhã regressamos todos ao trabalho. Mas eu confesso que ao ver tudo o que se vai passar esta semana no mundo da moda, fico numa excitação tremenda a pensar em tudo o que poderei falar aqui no meu blog.

Estou a preparar o meu post para amanhã e esta música é mesmo inspiradora para isso, sabem porquê?

Até amanhã ou será que devo dizer: À demain;)))

Edith Piaf - La vie en rose 

No comments:

Post a Comment