11 February 2014

Trying new products...Skincare!

Hi there.

Today my post will be a little different. I am going to talk about some new products that I have bought and that I am using on my day to day.

It has been a while that I wanted to try the Nr.7 products from Boots, so I decided to go to a store to see what kind of products they had for type of skin. My skin is a little bit oily or you can say that sometimes she can be quite temperamental, so I decided to asked an expert for an advice on which products would be more suitable for my skin.

At the store they recommended the Nr. 7 Protect and Perfect daily/night cream.
This products have a nice price and they are also good for your skin because it helps protect your skin from the sun with the SPF15.
I am using since then and I am very pleased with the results. My skin looks perfect, hydrated and fresh.
I absolutely love the texture because it's very smooth and it dries really fast.

Have you tried it? Did you get curious?


Olá,

Hoje o meu post irá ser um pouco diferente. Hoje irei falar de um produto para a cara que inseri na minha rotina diária de cuidados com a pele.

Já algum tempo que eu estava para experimentar os produtos da linha Nr.7 da Boots, por isso decidi ir a uma loja e ver que tipos de produtos é que eles teriam para o meu tipo de pele. A minha pele é ligeiramente oleosa, ou melhor às vezes pode ser um pouco temperamental, por isso decidi pedir um conselho a um perito da loja sobre que tipo de creme é que seria mais adequado para mim.

Na loja aconselharam-me o creme de dia e de noite da marca Nr.7 Protect and Prefect.
Estes produtos tem um preço bastante acessível e ao mesmo tempo protegem a nossa pele do sol porque tem factor protector 15.
Eu tenho andado a usar e estou bastante satisfeita com o resultado. A minha pela está mais perfeita, mais hidratada e fresca.
Eu adoro a textura porque é muito suave e a minha pele absorve rapidamente o produto.

Já experimentaram? Ficaram curiosas?

No comments:

Post a Comment