15 February 2014

My Valentine's Outfit

Yesterday was Valentine's day, did you have fun on the day that is all about celebrating love? My day was very normal as usual. I'm not a big fan of going out for dinner on valentines day. All the people that just forced themselves to please you. Believe me: that can be very annoying.

I'd rather stay at home with my husband, set a up a nice table with a delicious dinner, a nice wine and Bossa Nova music playing. This is what my perfect Valentine's day.

But despite of staying at home, I really like to dress up to the occasion and here are some pictures of my Valentine´s outfit, Hope you like it!!!

Ontem foi o dia de São Valentim, divertiram-se neste dia em que tanto se celebra o amor? O meu dia pode-se dizer que foi até bastante normal, como de costume. Eu não sou propriamente fã em ir para restaurantes , porque parece que toda a gente no restaurante está a ser forçada a ser o mais agradável possível, o que às vezes pode ser bastante irritante.

Eu prefiro ficar em casa com o meu marido, preparar uma mesa de jantar bonita com um delicioso jantar, um bom vinho, uma musica tipo Bossa Nova. Isto é o que eu posso dizer que é o meu dia de São Valentim perfeito.

Mas apesar de ficar em casa não significa que não nos devemos vetir à altura.
Aqui ficam algumas fotografias do meu look para este dia. Espero que gostem!!





Dress/Vestido- Calvin Klein
Shoes/Sapatos- Aldo
Bracelets/Pulseiras- Tous
Necklace/Colar- Jewelery pearl necklace with a gold portuguese piece/
 Colar de pérolas com uma conta tradiconal em ouro de Viana do Castelo
Coat/Sobretudo- Asos






No comments:

Post a Comment